I.
គោលដៅ
•គ្រឹះស្ថានអេអឹមខេនឹងផ្តល់សេវាមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុដល់ប្រជាជនក្រីក្រនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា
ដែលមានវិន័យហិរញ្ញវត្ថុរឹងមាំនៅគ្រប់កម្រិត។ •គ្រឹះស្ថានអេអឹមខេបេ្តជ្ញាបើកទូលាយនិងអោយមានតម្លាភាពនូវគ្រប់ផ្នែកទំាងអស់នៃការគ្រប់គ្រង
និងប្រតិបត្តិការ។
•គ្រឹះស្ថានអេអឹមខេបេ្តជ្ញាធ្វើការអភិវឌ្ឍន៍ដំណើរការ/សេវាកម្មនិងប្រកាន់ខ្ជាប់នូវអត្តចរិតនិងស្តង់ដាដើម្បីធានាអោយបាននូវការបម្រើសង្គមប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់ដោយរួមទាំងការការពារ អតិថិជន។
• អេអឹមខេគឺជាគ្រឹះស្ថានរៀនសូត្រដែលការផ្លាស់ប្តូរនិងការចែករម្លែកនូវព័ត៌មាន ដ៏សមស្របនឹងរួមចំណែកដល់ការអភិវឌ្ឍន៍បុគ្គលិកការបណ្តុះបណ្តាលព្រមទាំងចូលរួមចំណែក ក្នុងការកែលម្អ គោលការណ៍ និង ប្រព័ន្ធ។
•គ្រឹះស្ថានអេអឹមខេបេ្តជ្ញាធ្វើការអភិវឌ្ឍន៍ដំណើរការ/សេវាកម្មនិងប្រកាន់ខ្ជាប់នូវអត្តចរិតនិងស្តង់ដាដើម្បីធានាអោយបាននូវការបម្រើសង្គមប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់ដោយរួមទាំងការការពារ អតិថិជន។
• អេអឹមខេគឺជាគ្រឹះស្ថានរៀនសូត្រដែលការផ្លាស់ប្តូរនិងការចែករម្លែកនូវព័ត៌មាន ដ៏សមស្របនឹងរួមចំណែកដល់ការអភិវឌ្ឍន៍បុគ្គលិកការបណ្តុះបណ្តាលព្រមទាំងចូលរួមចំណែក ក្នុងការកែលម្អ គោលការណ៍ និង ប្រព័ន្ធ។
១/ក្រមអនុវត្តន៍របស់គ្រឹះស្ថាន អេ អឹម
ខេ នៅក្នុងកិច្ចការពារអតិថិជន៖
១.១.ការរួមបញ្ចូលៈ
យើងនឹងធ្វើអតិបរមាកម្មការួមបញ្ចូលប្រជាពលរដ្ឋក្រីក្រនិងប្រជាពលរដ្ឋដែលគេមិនសូវយកចិត្តទុកដាក់ផ្សេងទៀត អោយមកប្រើប្រាស់ផលិតផល និងសេវាកម្ម របស់ អេ អឹម ខេ។
១.២.ការចាកផុតពីបំណុលវណ្ឌកៈ
យើងនឹងកាត់បន្ថយអោយបានជាអប្បបរមានូវហានិភ័យរបស់អតិថិជន(ជាពិសេសប្រជាពលរដ្ឋក្រីក្រ)ទៅនឹងផលិតផលដែលអាចធ្វើអោយប៉ះពាល់និងធ្វើអោយមានខាតបង់ប្រសិនបើអតិថិជនត្រូវស្ថិត នៅក្នុងបំណុលច្រើនវណ្តករ។
១.៣.ការកំណត់តម្លៃដែលមានតម្លាភាពៈ
យើងនឹងផ្តល់នូវព័ត៌មានពេញលេញទៅអោយអតិថិជនអំពីគោលការណ៌និងនីតិវិធីព្រមទាំងធានាអោយមានតម្លាភាពពេញលេញនៅក្នុងប្រិតិបត្តិការ និងការកំណត់តម្លៃ។
១.៤.អាកប្បកិរិយាបុគ្គលិកប្រកបដោយក្រមសីលធម៌ៈ យើងនឹងធានាអោយមាននូវឥរិយាបទប្រកបដោយក្រមសីលធម៌ខ្ពស់និងការគោរពចំពោះអតិថិជនពីសំណាក់បុគ្គលិកគ្រប់ជាន់ថ្នាក់។
១.៥.ការអនុវត្តន៍សមស្របនៃការទាបំណុលៈ ការប្រតិបត្តិនៃការទាបំណុលនឹងធ្វើការដោះស្រាយជាមួយអតិថិជនរបស់យើងហើយនឹងមិនមាន ប្រើអំពើរំលោភបំពាន ឬបង្គាប់បញ្ជាព្រៃផ្សៃឡើយ។
១.៦.យន្តការដែលមានប្រសិទ្ធភាពសម្រាប់ជួយសម្រាលទុក្ខព្រួយៈ យើងនឹងមានយន្តការឆ្លើយតបនៅនឹងកន្លែងសម្រាប់ដោះស្រាយបញ្ហានិងការត្អូញត្អែចំពោះអតិថិជន។
១.៧.ភាពឯកជននៃទិន្នន័យរបស់អតិថិជនៈ ភាពឯកជននៃទិន្នន័យអតិថិជននឹងតែងតែត្រូវបានគោរពជានិច្ចជាកាល។
១.៨.សេរីភាពនៃការជ្រើសរើសៈ យើងនឹងសម្រួលព្រមទាំងជំរុញអោយមានសេរីភាពក្នុងការជ្រើសរើសពេញលេញចំពាះអតិថិជនទាំងអស់។
យើងនឹងធ្វើអតិបរមាកម្មការួមបញ្ចូលប្រជាពលរដ្ឋក្រីក្រនិងប្រជាពលរដ្ឋដែលគេមិនសូវយកចិត្តទុកដាក់ផ្សេងទៀត អោយមកប្រើប្រាស់ផលិតផល និងសេវាកម្ម របស់ អេ អឹម ខេ។
១.២.ការចាកផុតពីបំណុលវណ្ឌកៈ
យើងនឹងកាត់បន្ថយអោយបានជាអប្បបរមានូវហានិភ័យរបស់អតិថិជន(ជាពិសេសប្រជាពលរដ្ឋក្រីក្រ)ទៅនឹងផលិតផលដែលអាចធ្វើអោយប៉ះពាល់និងធ្វើអោយមានខាតបង់ប្រសិនបើអតិថិជនត្រូវស្ថិត នៅក្នុងបំណុលច្រើនវណ្តករ។
១.៣.ការកំណត់តម្លៃដែលមានតម្លាភាពៈ
យើងនឹងផ្តល់នូវព័ត៌មានពេញលេញទៅអោយអតិថិជនអំពីគោលការណ៌និងនីតិវិធីព្រមទាំងធានាអោយមានតម្លាភាពពេញលេញនៅក្នុងប្រិតិបត្តិការ និងការកំណត់តម្លៃ។
១.៤.អាកប្បកិរិយាបុគ្គលិកប្រកបដោយក្រមសីលធម៌ៈ យើងនឹងធានាអោយមាននូវឥរិយាបទប្រកបដោយក្រមសីលធម៌ខ្ពស់និងការគោរពចំពោះអតិថិជនពីសំណាក់បុគ្គលិកគ្រប់ជាន់ថ្នាក់។
១.៥.ការអនុវត្តន៍សមស្របនៃការទាបំណុលៈ ការប្រតិបត្តិនៃការទាបំណុលនឹងធ្វើការដោះស្រាយជាមួយអតិថិជនរបស់យើងហើយនឹងមិនមាន ប្រើអំពើរំលោភបំពាន ឬបង្គាប់បញ្ជាព្រៃផ្សៃឡើយ។
១.៦.យន្តការដែលមានប្រសិទ្ធភាពសម្រាប់ជួយសម្រាលទុក្ខព្រួយៈ យើងនឹងមានយន្តការឆ្លើយតបនៅនឹងកន្លែងសម្រាប់ដោះស្រាយបញ្ហានិងការត្អូញត្អែចំពោះអតិថិជន។
១.៧.ភាពឯកជននៃទិន្នន័យរបស់អតិថិជនៈ ភាពឯកជននៃទិន្នន័យអតិថិជននឹងតែងតែត្រូវបានគោរពជានិច្ចជាកាល។
១.៨.សេរីភាពនៃការជ្រើសរើសៈ យើងនឹងសម្រួលព្រមទាំងជំរុញអោយមានសេរីភាពក្នុងការជ្រើសរើសពេញលេញចំពាះអតិថិជនទាំងអស់។